torstai 18. kesäkuuta 2009

Vuoristorata

on mun terveys...Mä en pahemmin flunssassa makaile, mutta saan aina vaivoikseni kaikkea muuta pikku "kivaa". Atooppinen iho on välillä ihan hyvää pataa mun kanssa, mutta joskus onnistun suututtamaan ihon totaalisesti. Nyt on sodankäynnin jakso vuorossa, ehdittiinkin melkein vuosi elellä ihan rauhaisasti rinnakkain. Viikonloppuna sain tarpeekseni ihon vihanpidosta ja aloin syömään kortisonikuuria. Nyt olo on suht' hyvä, jänskättää tosin jo, että mitä tapahtuu tän kuurin loppumisen jälkeen...peukut pystyyn, että sotakirves olis taas pidemmäksi aikaa haudattu.

Olis varmaan pitänyt aloittaa kuuri jo aiemmin, koska viime viikonlopun treenit menikin enemmän ja vähemmän penkin alle. En mm. pystynyt menemään Sue Samuelsin vikalle tunnille, mikä harmitti mua melkoisesti. Noh, tällä viikolla oon pystynyt palaamaan normitreenin pariin, tai jos mun sompailuja nyt voi normitreeniksi kutsua :) Maanantaina ohjelmassa oli kauden eka kosketus futikseen - saman tien pläägät jalkaan ja pelaamaan! Treenaaminen on lahjattomille! Sää oli tietty hyvinkin kesäinen ja ihana - +10 astetta, sadetta ja tuulta, brrr! Pipoa olis melkein tarvittu. Joku kumman vahinko sattui (tai ehkä siitä syystä, että MÄ vihdoin pelasin :D), sillä tehtiin yks maalikin ja pelattiin loppupeleissä tasuri. Meidän joukkueelle kauden toinen piste ja eka maali kertoo varmaan jotain meidän pelin tasosta, erityisesti ottaen huomioon sen, että kausi on nyt jo puolivälissä :D! No mutta, kivaa oli. Ja vitsi meillä on hienot pelivaatteet, pakko jälleen todeta...nyt kelpaa vieraspeleissäkin, kun meillä on Jessin tekemät uberhienot pinkit liivit :)!

Tiistaina olin ehtinyt unohtaa futiksen täysin, ja edessä oli paluu baletin ah niin kiehtovaan maailmaan, tällä kertaa Noora K:n opastamana. En ollut aiemmin käynyt Nooran tunneilla, joten odotin mielenkiinnolla...Noora lunasti kyllä kaikki odotukset ja jopa ylitti ne, omaperäisiä sarjoja ja sopivasti haastetta. Keskilattian adagio oli IHANA <3! Tänään tein tuplatunnit, eli sekä J1:n että J2-3:n. J1 oli suorastaan luvattoman helppo, mutta pystyipä ainakin keskittymään tekniikkaan kunnolla. J2-3:ssa Noora teki tosi hyviä korjauksia, mm. mun attituden reiden asennon, piruettijalan painamisen lattiaan ja tehokkaan aukikierron työstämisen (once again) koko ajan. Hypyssäkin mun pitäis muistaa työstää sitä aukikiertoa, varsinkin changement-hypyissä. Joo, ja flick jetéssä pitäis selkeämmin pyrkiä ylöspäin, ei "vain" repäistä maksimaalisesti auki...kohotus keskustasta taas kerran...

Kello on nyt puol kolme yöllä, kortisonikuurin ansiosta mua ei vaan väsytä. Ehkä vois nyt kuitenkin vähän kokeilla sitä nukkumista, ei olis varmaan huono juttu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti