tiistai 12. lokakuuta 2010

Terveenä taas!

Ihanaa olla taas terveiden kirjoissa, kun lähes koko edeltävä 1 viikko meni kummallisen tulehduksen ja sitä myöten treenikiellon vallassa...

Toissa lauantain edistyneiden baletti oli ehkä yksi mun tanssihistorian mustimpia tunteja, mitään en muistanut, mitään en jaksanut - syy tosiaan selvisi samana päivänä, kun mulle tosiaan kohosi korkea kuume ja siitä sairastelinkin melkein viikon. Oli aika lailla eri fiilis olla lauantain tunnilla viime lauantaina TERVEENÄ, koska se taas oli yks syksyn parhaimpia tunteja. Kaikki oli helppoa, piruetit pyörivät, hypyt lensivät ja fiilis oli korkealla. Ei ole päivät veljiä keskenään, onneksi :)!

Viime viikkoina piruetit ovat pyörineet tosi kivasti. Pitäis varmaan koputella puuta, mutta eniwei! Ihanaa pyöriä triploja!

"Sairasloman" jälkeen oon ehtinyt baletin lisäksi myös lyrical-ja contemporary jazz-tunneille. Mieletön fiilis viime viikon contemporaryssa, ihanan haastava sarja, ihana tunne ja tulkinta...Tanssin riemua :)

Tänään aloitettiin repertuaarissa joulunäytöksen variaation treenaus. Vihdoin tehdään Donkkaria, mun lempibalettia, ja olen tietysti enemmän tai vähemmän fiilareissa. Varsinkin kun kyseessä on hyppyvariaatio ja isot hypyt on mun forte! Jihaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti